Pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.
Registracija in postopek nakupa
Nakup se prične z izbiranjem med ponujenimi izdelki tako, da jih postavite v košarico z gumbom “Dodajte v košarico”. Za nakup zadošča že en izdelek. Po opravljeni izbiri in ob predpostavki, da se strinjate z vsebino košarice, nadaljujete z gumbom “Naprej”. Postopek nakupa je v nadaljevanju sestavljen iz 4 korakov: 1 – Podatki za račun 2 – Izbor načina dostave 3 – Izbor načina plačila 4 – Potrditev naročila. Naročilo lahko prekinete v vsakem trenutku tako, da zaprete okno brskalnika, razen v primeru, da ste naročilo že potrdili z gumbom Zaključi naročilo. V tem primeru se obrnite na nas na telefonsko številko 031 611 243 v času uradnih ur ali na e-naslov info@clivia.si.
Po opravljenem naročilu in plačilu boste po elektronski pošti prejeli tudi obvestilo. Pozor! Preden ne dobite potrdila o uspešnem plačilu, nakup ne gre v izvedbo!
Cene
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Način plačila, potrditev plačila in račun
- plačilo preko Paypal
- plačilo preko bančnih kartic
- plačilo po predračunu
V primeru naročila preko bančnih kartic je naročilo uspešno opravljeno po opravljenem plačilu in v trenutku, ko prejmete e-pošto iz naslova info@clivia.si z oznako »Potrdilo o uspešno zaključenem naročilu«. Račun v papirnati obliki vam pošljemo po pošti.
Izdaja računov
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Dostava
Območje dostave
Dostava na dom oz. želeni naslov na območju Mestne občine Ljubljana.
Vsebina dostave
Pod vsebino dostave artiklov se smatra enkraten obisk na dogovorjenem naslovu. Dostava se smatra kot neuspešna, kadar je naslovnik v času dostave na dogovorjenem naslovu nedosegljiv. Prav tako se smatra dostava kot neuspešna, kadar naslovnika s pomočjo danih podatkov ni mogoče poiskati. Če smatrate, da dostavljavec potrebuje dodatne informacije za izročitev pošiljke vas prosimo, da izkoristite polje “Komentar za dostavo” pri podatkih dostave. Vsak artikel lahko po dogovoru tudi sami prevzamete v naši poslovalnici CVETLIČARNE KLIVIJA, Milana Majcna 17 , Ljubljana.
Čas naročila in dostave
V kolikor ni dogovorjeno drugače, je naročilo potrebno oddati vsaj dan (žalno cvetje vsaj dva dni) pred prevzemom ali dostavo in poravnati najkasneje do 19.00 ure delovnega dne pred prevzemom ali dostavo oziroma do 17.00 ure v soboto in do 13.00 ure v nedeljo za prevzem ali dostavo v ponedeljek.
Dostava za naročila nad 50 EUR je po Ljubljani BREZPLAČNA. Tudi ob naročilu cvetja po vaši želji ( nad 50,00 EUR) in dostavo v 5- ih urah je dostava po Ljubljani brezplačna.
Cena dostave je 8,00 EUR,
Dostavo izvršimo v 5- ih urah. Dostava v soboto in nedeljo je možna po predhodnem dogovoru. Dostava v soboto popoldne ali nedeljo je 10,00 EUR ( Ljubljana), naročila pa morajo biti oddana do sobote dopoldne.
Plačilo dostave
Dostava je brezplačna za vsa enkratna naročila, ki so enaka oz. presegajo vrednost 50 EUR z DDV.
Če je znesek enkratno naročenih artiklov nižji od 50 EUR, se dostava zaračuna v vrednosti 8 EUR z DDV.
Reklamacije
Reklamacije bodo upoštevane v kolikor ponudnik ni spoštoval dogovora pri naročilu (ni dostavil naročenega cvetnega aranžmaja; cvetni aranžma je bil dostavljen napačni osebi ali na napačni naslov). Ponudnik se zavezuje, da bo navedene napake odpravil v najkrajšem možnem času.
Zaradi možnih zlorab odpoved naročila ni mogoča!
Zaradi sezonskih karakteristik in svežine cvetja ponudnik ne more jamčiti, da bo izgled cvetličnega aranžmaja v vseh podrobnostih enak objavljeni fotografiji. Ponudnik bo vedno težil k temu, da bodo cvetni aranžmaji enakovredni objavljeni fotografiji ter interesu naročnika. Ponudnik si pridržuje pravico, da zamenja eno ali več komponent v cvetnem aranžmaju, ampak vedno tako, da bo cvetni aranžma podoben opisu (stilsko in kvalitetno).
Cvetje ima na nekaterih fotografijah poln cvet. Ponudnik si pridržuje pravico, da za sestavo cvetličnega aranžmaja uporabi cvetje, ki ima cvetove še zaprte (popki), kar podaljšuje svežino in trajnost šopka.
Naročnik se mora zavedati, da podarja svež izdelek in čeprav ponudnik jamči, da uporablja cvetje najboljše kakovosti, je dolžina trajanja svežine cvetnega aranžmaja odvisna tudi od nege prejemnika.
Opozorilo!
Nekatere vrste cvetja in listja so lahko toksične in povzročajo alergijske reakcije na koži. Cvetje je potrebno shranjevati izven dosega otrok in oseb z občutljivo kožo ter prati roke po rokovanju s cvetjem in listjem. Prah iz prašnikov nekaterega cvetja (lilij in anemon) lahko na tkanini pusti trajne madeže.
Nikdar ne puščajte cvetja blizu električnih naprav in vedno uporabljajte nekakšen zaščitni material med vazo s cvetjem in površino na kateri stoji.
Varnost
Omejitev odgovornosti
Cvetličarna Klivija se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Cvetličarna Klivija ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Cvetličarna Klivija kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Cvetličarna Klivija ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Cvetličarna Klivija mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Cvetličarna Klivija ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
Cvetličarna Klivija ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Cvetličarna Klivija v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Pritožbe in spori
Cvetličarna Klivija spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Cvetličarna Klivija se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem Cvetličarna Klivija lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 01 43 10 376 ali po elektronski pošti na klivija@siol.net. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova klivija@siol.net. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Cvetličarna Klivija se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Cvetličarna Klivija prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Cvetličarna Klivija ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Cvetličarna Klivija, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!
Pogoji veljajo od 25. september 2018.